BiGGR. INC 03-15 TBG NL
DOING BiG THINGS SINCE 2022
Aico Bosman, oprichter van Fitaal, was bezig met de rebranding van zijn onderneming en wilde zijn unieke aanpak in de gezondheidssector beter overbrengen. Anders dan veel personal trainers richt Aico zich niet alleen op fysieke prestaties, maar ook op de persoon achter de klant en wat diegene écht nodig heeft. Om dit verhaal krachtig te communiceren en zijn positie in de markt te versterken, namen we een brandfilm op om zijn visie en methoden te presenteren.
We ontwikkelden een brandfilm waarin Aico centraal stond, zodat hij in zijn eigen woorden zijn visie en werkwijze kon toelichten. Deze persoonlijke aanpak werd versterkt door getuigenissen van twee van zijn klanten, die hun positieve ervaringen deelden en zo de sociale bewijskracht leverden voor de effectiviteit van zijn methoden. Visueel gaven we aandacht aan zowel de personal training als de blessurebehandelingstrajecten, zodat de video eenvoudig opgedeeld kon worden in twee kortere versies, gericht op specifieke doelgroepen. Hiermee kon Fitaal zich duidelijk onderscheiden met een authentieke, krachtige boodschap.